helgen

I fredags så kmr jag inte ihåg vad jag gjorde på dagen o så förutom att jag och elin sov hos mig för vi skulle va barnvakt åt min bror på natten. Sen lördagen var bara chill.. Kolla på filmer, moulin rouge, twiligt.. aah typ dom o så, sen tog d bara lugnt. Drog till mickaela en stund på kvällen sen o så kom rebecca då också. Fast jag o elin drog efter ett tag. Vaknade i morse kl 10 av elin som väcker mig haha sär. Vi drog iaf t centrum o fick lite godis av en tomte där hehe :) senare åkte vi till handen och kollade runt lite. Köpte en julklapp till syrrans barn också sen käka vi på donken. Så aa vi har typ bara tagit de lugnt hela helgen men d har varit skönt faktiskt. Nu ska jag lägga mig o kolla på nån film hehe .. Pöööössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0