Back 2 fucking skolan !

Hallu.. Har inte skrivit på nästan hela sommaren men har ej orkat.. Sitter nu hemma ialla fall, är ganska trött ska försöka sova snart :) På onsdag börjar skolan igen. Tiden har gått sååå fort asså! Sommaren har typ flygit förbi. Aja får väl se hur detta går med skolan nu då. Får försöka nu i börjar men om jag verkligen inte orkar så skiter jag i asså. Aja idag var jag med Sara i handen. Kolla runt lite, hon köpte hårfärg, sen softa vi bara.. Sedan träffade jag Emma och Elin och vi var bara ute och pratade lite om allt möjligt. Drog hem vid 8 allafall..
Åh ångestångest för skolan asså var tar all tid vägen.. Och snart vinter igen och kallt o shiit. Åh okej nu ska jag sluta för kommer bli deppíg. Ska sätta på en film nu och äta nåt sen sova. Imorgon blir min sista dag jag får sova ut så ska sova jättelänge. Sedan ska jag träffa elin när hon kommit hem från skolan.


Bjuder på några gamla låtar ♥




Btw har fått myggbett över hela fucking kroppen:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0