Married 2 the streets



Shuuuzz! Hemma igen. Mötte upp Elin imorse, eller ja vid 5 kanske, vaknade lixom halv 4 haha.
Vi drog till handen o kollade runt lite. Ska få lite cash av pappa så drar till stan imorgon när elin slutar skolan, hon skulle sluta vid 4 sa hon, och jag lär ju sluta vid 11-12 då. Så när jag slutar är jag med Pelin tills elin smsar mig att hon slutar:) Vaknade ju rätt sent så jag kommer nog dygna, känns fett onödigt att gå o lägga mig inatt nångång + jag kommer aaaldrig komma upp imorgon biti då. heeh
Jaaa håller på att ladda ner massa sex and the city avsnitt nu oxå har redan säsong 6 men laddar ner säsong 1 nu men de går fett segt. Håller på o laddar ner nån annan film ocksååå=)
Aaaaya ska bara softa hela natten med musiik. Ska ladda ner de också hähä


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0