ccchilloowski

Shooozan i trooosan :) Soooft dag idag, drog ju som sagt till handen C o mötte upp elin o emma, prata lite sådära. Efter ett tag Pelin kom oxå!! Sen drog elin o emma. Pelin o jag chilla runt lite sen drog vi till ungdomsgården o dansade lite o kaosade lite som alltid hahha..
Saaaaaaknar gamla tiden när man var ung o galen.. nu e allt tråkigt, känner mig som en gammal kerring på typ 80 haha..
Får se till o hitta på nått kul snart innan jag ruttnar alltsååå!!!
Kom iaf hem vid 11, då åt jag nudlar o spelade Marijuanaland, Crime city och Night club City:) I liikeee iiit...

Tröttooowskiii, time 2 sleep tror jag , vet ej om det blir skola imorn men tror ej jag kommer orka haha, slö som alltid, orkar inte göra ett piss nu för tiden.. Yeye hater seeya later!


Lil wayne alltiid tung!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0