Goodnight haaaaaterz

Klockan e mket nu o jag ska gå upp tidigt imorn så de dags o sova tror jag !! Som ni ser har jag ändrat lite på bloggen, headern o lite sånt. Tyckte det var lite för grått innan!=) Aaya längtar till jag åker till rymden. Va kul! Hihih.. Och snart äre nyår! Hehe är på bra humör nu hihi.. Funderar på att ta nått att äta innan jag går o sover. Ska iaf kolla på lejonkungen oxå har tittat på den typ 7 ggr på en vecka men den e såå braa!! O sorglig när han pappan dör :( Aya är fett med trött nu vet typ inte vad jag skriver hahahah.. huuuungrig =) Lysnar fortfarande på T.I hihi love him and his songzzzzz. Åååh vill fixa mina naglar... Fast orkar inte det nu.. Ska iaf fixa skitsnygga imorn tror jag. Och har ränsat mina smycken lite o hitta massa gamla fina örhängen o halsband o sånt, kuul=) hahahah aya godnatt fuckerzzz!


Här e lite olika, gamla, sköna låtar ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0