No mercy

Kom precis hem, :) denna rea e fett keff!! Allt e slut, finns bara typ str 40 eller 42, jag kan fan inte ha de..
Igår åkte jag, elin, hennes pappa och Alex till kungens kurva. Kollade runt lite sådära hittade inget, åkte tillbaka vid 5-tiden, då mötte jag upp pelin o vi drog till farsta då... Vi hade typ 2 timmar på oss innan affärerna stängde,,o vi hann bara in i hm för pelin va där i 2 TIMMAR!! Hon fucking dödar mig. Jag kan inte vara i en affär längre en typ 1 halvtimme eller så.. aaaja kl 7 drog vi äääntligen till donken så jag fick äta lite.. Sen tog vi bussen till handen, sen solade jag o efter de mötte upp elin iigen, vi va ute en stund sen tagga vi hem till henne o sov.. Jag var ute i 12 timmar igår!! herremingååd..
Imorse åkte jag och elin till stan o skulle kolla efter lite nyårskläder!:) Hittade först ingenting men efter ett tag hittade jag nått billigt skit från bikbok som jag köpte..
Jag o elin har iaf våran nyår planerad ordentligt nu o allt e fixat:)
Har solat 3 ggr nu på 3 dagar, i 15 min varje gång, så börjar få lite färg oxå:)
Hihih nu ska jag njuta av att vara hemmao softa, skönt o ta de lite lugnt!:)




like this song..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0