Space

Har inte gjort så mke sen jag kom hem, typ ätit godis o tvättat lite. Ska snart göra nudlar, hela dan varje dag haha.. Min favorit. Imorn ska jag till farsta igen, med Sarre(Sara). Ska kolla lite till på rean även om man inte hittar särskilt mke i dessa keffa affärer! Aya får väl kolla lite till. Nu innan nyår har jag bestämt mig för att bara softa o vila o inte göra så mket.. Sen på nyår då jävlar! Mitt nyårslöfte är att inte slösa bort pengar så fort. Det kanske inte e så betydelsefullt grej men kommer inte på nått annat haha!
Btw, läste lite om rymden, och 2012 så kommer det finnas ett rymdhotell. Och det kostar 10 miljoner/natt. Jag har redan reserverat en plats där till mig!! Så ska börja spara 10 miljoner.. Läste också att det finns liv i rymden, att experter är 100 procent säkra på det! cooooolt ju.. hihi längtar till 2012, tänk att jag ska till rymden, de inte alla som har vart där! ;) hihi !!! :D Pööözzz på eer!

Fan i vanliga fall hatar jag T.I, eller vissa låtar e bra, men iaf hans nya skiva No Mercy, e Fett Tung! Den är skit bra har lyssnat på dom flesta låtarna nu o faktiskt gillar jag nästan alla!!! :)


Gillar dom här mest, de mina favoriter.. Från hans nya skiva iallafall, sen gillar jag Whatever u Like oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0