Tempted 2 touch

Sitter o äter nudlar, as usual. Haha aaalltid! Men det är gott o går fort o göra så..:) Var som sagt med Sarre idag. Vid typ 12 så åkte vi till handen o gick till öb. Fan vad jag älskar öb allt e så billigt! Köpte 2 ansiktsmasker, sen en grej mot torra fötter typ, behöver det eftersom mina fötter e lite cp. Köpte chips o xray där oxå haha tjockis jag e, som alltid. Sen tog vi bussen till farsta. Och kolla runt lite, man hittar fortfarande nästan ingenting. Köpte en tröja bara men den var inte ens på rean -,- fett irri. Mhmm sen åkte vi tbx mot vh, Sarre drog hem o jag gick vidare till elin där vi åt lite o elin badade o sådär.. Sen va vi ute en stund o softa sen gick jag hem:)
Sitter o spelar fly girl haha e besatt! Det är fett kul! Man e typ på disko o så ska man hoppa på äckliga peddogubbar o ta deras drinkar. hahaha=)
Imorn ska jag följa med elin till handen, farsta o stan. Kill me plz haha börjar tröttna på o gå i affärer allså.. Jaja what 2 do. Drogar iaf fortfarande T.I's nya skiva fan va den e tung.. Peace fuckers


Rupee & Daddy Yankee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0