Vill ha värme!

VAFAN JAG HADE SKRIVIT ETT HELT FUCKING INLÄGG SEN FÖRSVANN SKITEN!!!!:@
Jag har kollat på 2012 för ett tag sen, den e fan fett tung!:) O läskig började gråta till den, tänk om det dära händer irl me oss 2012!? fett me läskigt ju faktiskt.. Och jag hoppas jag hinner med min rymd resa också! Viktigt! Har duschat nyss och målat mina naglar o sådära. Snart ska jag sova men först måste jag äta o dricka lite hehe. Imorn bitti måste jag gå upp vid 10, tidigt för att jag och Elin ska till öb:D älskar öb det är så kul o vara där och man vill bara köpa allt! :) hihi längtar... AAAAAAja pallar inte nu ska jag göra det jag skulle sen sleepish så puss på er o peeace.
Btw, är fett me trött på vintern, vill ha sommar igen!!


I miss Summer! <3<3<3

mysig låt jag brukar lyssna på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0