Läääänge sen !

heluuuu. Länge sen jag skrev hehe. Sitter hemma ensam o chillar me mig själv haha. Igår va på bio o såg avatar, FAN va bra den va :O Har fixat avatar och snabba cash på datan nu så ska se dom inatt nån gång :) jaa, i skolan har vi börjat me servering, vi jobbar i resturangen och de e så jävla pinsamt men de funkar väl bra. Skolan allmänt går väl sådär, tummen upp i svenska iaf haha. Tappade bort luren för nåra veckor sen men har köpt ny nu av alex (elins bror). Har inte så mycket att skriva senaste tiden har jag mest bara varit me kompisar för de mesta som alltid. Har iaf bestämt mig för ta skolan mer på allvar för pallar inte fan med alla fucking möten me rektorn o alla idioter så.. Aja nu ska jag lyssna på muuuusiic as usual♥
Kiiiiisses !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0