Chiiiiiiiillish

Helu :) Kom nyss hem har varit ute o gått runt o pratat med elin som alltid! Det är så skönt ute nu oxå :) Älskar verkligen sommarn :D ! Just nu lyssnar jag på Eminem's nya I'm not afraid. Skit bra låt faktiskt! Och usher's nya låt Omg är oxå skön hehe!
Fast lil wayne is the fuckin' beest !

lil_wayne.jpg lil wayne image by blakejns03

Imorrn är det ju skola, inte långt kvar nu :D Efter skolan blir det att jag går hem o äter osv, senare på kvällen är det rix fm på kungsan som varje år, så jag och Elanfelan drar dit senare mot kvällen. Så det bli chillhelg antar jag :)
I skolan går det väl frammåt tycker jag. Fast rektorn Bigitta är irreterande men aja what 2 dooo :D
Nu ska jag fortsätta lyssna på min älskade musik ! :D Och äta glass hihi.

Ha de bäääst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0