heheh

Shululuu... Home again efter helgen heheh
Lyssnar på musik har saknat det när jag inte vart hemma ;/ yeye.. I fredags skulle jag och elin grilla på rudan med pelin. Men det blev helt fucked up för det blåste så allt fuckadezzzzzz:/ Aja vi drog hem till elin och soooovde. Yeeezzz, och igår kmr ej ihåg vad vi gjorde på dagen men allafall på kvällen träffade vi nåra kompisar typ.......... Kom hem sent allafall. A nu är helgen slut skola imorrn igen... Aja de chill i skolan nu för tiden för vi slutar fett tidigt o sådäraaa hehehheh..
Nu ska jag fortsätta lyssna på muuzic o ta det löööögnttttt:) Juste idag träffade jag o elin pelle( Peliin :) ) och snackade me henne hahahahhaahh de behövdes, vi käka på sibylla o så oxxå:) ayah time 2 go (: CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0