Ice box



Hoho sitter här o lyssnar på skitgamla låtar, gammalt e fan de bästa. Idag slutade jag vid ca 12. Gjorde en massa omprov så jag har det klart lixom. Sedan kom elin och hon, jag och pelin drog ner till rudan med några muppar från skolan. Vi chillade där och gungade o solade haha. Sedan drog vi...
Är skitirreterad på ALLT, betyder nog att mensen e på G..:/ stackars mig..
Gillar inte att sitta uppe såhär på kvällen och inte ha något att göra, man tänker så mycket då och blir typ deprimerad :P menmen..
Snart sommarlov, längtar sönder!!!!!!!!!:D
Juste är typ inte sjuk längre! Skönt att det bara varade i ca 1 dag! Hehe.
Men ja nu ska jag fortsätta lyssna på min musik och sedan snart sleepish!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0