Sjuk :/

Fuck då börjar nog få lite pms, hade skrivit ett lång blogginlägg och precis när jag är klar så råka jag trycka bort skiten! Aja hej iallafall! Jag sitter hemma och hostar:/  Har skitont i halsen, som jag fick igår.
Yeye, idag när jag kom till skolan så hade jag, Nella och Sara redovisning, som gick helt ok (hoppas jag!!!!). Efter det slutade vi, och vi som brukar gå till 14.30 på tisdagar. Men det var skönt, jag satte mig och plugga lite i skolan medan jag väntade på Elin. Och så kom Pelle (Pelin). Senare drog vi till Centrum och jag åt på Donken♥
Elin shoppade lite :) Denna vecka kommer nog gå väldigt fort eftersom vi har inte mycket kvar att göra nu när det snart är sommarlov!!!:D
Nu ska jag lägga mig o vila och titta på en film, jag har vart hängig hela dan, stackart mig:/(tror jag har feber!!)
Men ni får ha de bäst sålänge bye bitches :g




Bjuder på låt också,(gammal)
:g = cp gubbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0