Trött o sjuk!!!!!

Trööööööööööött!!!! och sjuk :/ Tänkte lixom imorse att jag inte skulle lixom palla komma till skolan. Vakna lite sent oxå. Sen på vägen till tåget när jag redan var försenad så kom hemskaste mensverken i magen, så ringde elin o sa att hon var på väg till Vh! hon skulle till sin lilla padre så jag lixom haka på ;) Vi chilla där. Lyssna på musik. Skrev ner typ dom sjukaste minnena i en bok som vi kan läsa senare for fun lixom. Vi pluggade också faktiskt matte! :O ganska sjukt trodde inte d om mig sj haha! Vi jobbade matte i en timme kanske. Senare drog vi till min school o mötte Pelle (Pelin). Hon var lite galen för det hade varit typ bråk me henne o Imme (Imran). Så vi snackade me lilla pelle o så. Senare runt 5 eller så så drog vi centrum o jag käkade på donken hihi mmmmhh...
Jaja orkar inte skriva värsta boken me detaljer lixom. Ska sitta här för mig själv o lyssna på muzic hehe. Ledig imorrn!!!!! Skönt, ska möta pelle sen ellan(elin haha -.-) o senare mot kvällen blir de kanske grilla på rudan o bara chilla! Hahah yeye peace 'n loove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0