.

Det var länge sen jag skrev! Har glömt bort bloggen haha, nä men har haft mkt för mig senaste tiden..
Har börjat jobba på tmc gröntele, det är telefonförsäljning. Kanske inte världens roligaste men man får väl ta det man får. De e helt okej lön och så, så de e soft. Det ligger 3 min från östermalmstorg.
Så jobbar så mycket jag kan nu och det känns helt ok.
Har också vart mycket med soc nu som vill träffas 24 o massa möten o skit!
Ska på påsklovskryssning den 20 också, galaxy, fan vad jag längtar, så jävla kul!
Det kommer bara vara ungdomar där också typ:D!
Sen halmstad längtar jag också som faaan till, så skönt att bara komma iväg från stockholm o bara ha kul o skita i alla problem! wohooo
Aja nu sitter jag med min lilla katt i knät o har precis kollat på desperate housewifes. Jobbar imorn från 2-6 så har iaf ingen brådska på morgonen.
Har en dålig dag idag, har typ varit fett deprimerad o börjat gråta för typ allting.. Kan bero på att jag e lite sjuk o så kanske men. Mhh nu ska jag kolla lite på tv o va i facebook! Hörs nån annan gång puss o kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0