2Night I'm Fucking U! :-)

Har inte skrivit på länge men har ej haft ork asså. Har iaf letat massa jobb nu men ingen svarar ju på mina mejl haha :( Måste iaf fortsätta leta för har tröttnat på att ligga hemma varje dag -,- haha..
Anyway, helgen var lugnt o gjorde typ ingenting.
Imorgon ska jag på öppet hus i riksäpplet, min skola(gamla), för pelin ska va dära, haha de kmr väl komma massa importer 95or dit o kolla på skolan haha. Aaajah va ska man sääga har inte mkt o skriva alltså längtar bara till sommar o sol, o jag o pelin ska kanske till Italien o haffa killar, sola, supa o leva liiivet! Hoppas vi åker iallafall haha. Ajaaa badkaret is waiting haa sköönt o ta ett bad nu. Efter det ska jag kolla lite TV o sen sleep.
Har inga bilder o lägga upp sååå... cya later haaaaater
btw, har blivit sjuk äälin har smittat mig den jävel ha, byeee bitcheZZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0