Faarsta:)

Tjeeenatjena:) Hemma igen efter en jobbig men trevlig rolig dag! Mötte upp kära pelin i handen o hon satt på banken ett bra tag, efter det tagga vi till farsta o gick runt lite men pelin dödaaaa mig för hon ska vara i alla affärer i 8325725 år, men sedan fick jag belöning för vi gick till burger king o hon bjöd mig :D !! <3
O där satt vi o snacka skit o drömde lite hahah:) Vi e lite galna ibland :) O snart blire cashfloooooow hoppas jag!! ;) Hihih just nu äter jag choklad o ska nog kolla på film! Btw, har tagit bort min kära facebook.. Känns fett skönt asså! fb e irriterande o kan få mig på dåligt humör o man får veta saker man helst inte vill veta o lalala osv såå ja jag tog helt enkelt bort den!=) Imorgon funderar jag o pelin på att åka o bowla i brandbergen :) myyysigt
Ayaa got 2 go, cya later haater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0