LOSER!

Kom nyss in, har vart ute o gått i 1 o en halv timme. E på så KEFFT humör just nu asså.
Sitter o kollar på legenheter tills jag flyttar hemmifrån.. Haha som om jag ska ha råd me de som inte ens har råd med ett shit, fattiga jävel.. Ska dygna tror jag! Ska dricka fett me kaffe, lyssna på musik(<3), och kolla på lite filmer, håller på att ladda ner sex and the city säsong 4 & 5, och sen alla scrubs säsonger! Soooooft ju. Äter en banan, yummie.. Åh jag längtar till jag flyttar hemifrån som faaan!Så jävla skönt det kommer bli asså! Yeeez, kmr säkert fler inlägg under natten, nu ska jag make coffee!!

So you can never bring me down,
Cause I'm already there right now.
I-I'm a loser. I-I'm a loser.
But I'm a turn this 'round upside down.
So you can never bring me down,
Cause I'm already there right now.
I-I'm a loser. I-I'm a loser.
But I'm a turn this 'round upside down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0