Runaway Love

Fryyyser sönder.. Har precis gjort lite te iaf och sitter nu med täcke framför datan haha :) Gick ut en stund o gick runt 11. Satte på hörlurarna o gick i en timme o tänkte lite på allt bara, det är faktiskt skönt att bara gå runt ensam me musik! När jag kom hem kollade jag på kniven i hjärtat iallafall, alla 4 serier. Grät som vanligt, den e så sorglig! Och har laddat ner fimen Takers, med T.I och Chris Brown, men den har ingen svensk text o jag e inte så bra på engelska så kommer säkert inte fatta så mke! :( Kanske ska kolla på någon annan film istället... Aya imorrn ska jag till farsta med Pelin har jag lovat, har saknat henne, de va längesen vi sågs, typ en vecka! Hehe men hejjdå



Har alltid älskar den här låten, den e såå tung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0